Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Сега направих тестове работи идеално, дали е възможно да отказва заради мръсен филтър, аз на мястото на оригиналния филтър одеве сложих филтърна вата, тя се ползва в промишлените вентилации и има по- голяма пропускливост от хепа филтъра
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Вчера си карам на климатик духа си студено-после за известно време включих на ECOH и така около 5-6 минути, като го изключих въздуха в купето си остана все така без промяна-не тръгна студено. Иначе вентилатора си работи на дисплея не изписва нищо но компресора не се включва. На някой да му се е случвало подобно нещо?
      166 2.4JTD-00г.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
        Вчера си карам на климатик духа си студено-после за известно време включих на ECOH и така около 5-6 минути, като го изключих въздуха в купето си остана все така без промяна-не тръгна студено. Иначе вентилатора си работи на дисплея не изписва нищо но компресора не се включва. На някой да му се е случвало подобно нещо?
        Колега загаси и запали трябва всичко да е ок.При мен компресора не го усещам кога работи или не работи.

        Comment


        • #34
          колеги да ви помоля нещо да обобщите къде се намират всички бушони и релета за климатика.Днес напълниха цялата система оказа се единия от маркучите на компресора но пак не включва нито перката нито компресора,ги дадоха на късо и въртят,казаха че не стига ток,взех колата зимата и не ми се беше налагало да пускам климатика иначе топло духа перфектно

          Comment


          • #35
            Бушона който беше изгорял се намира в предния ляв калник най-отдолу и отпред 10А, смених няколко но в момента в който включа компресора бушона веднага изгаря.Подлежи ли на ремонт компресора или трябва да се сменя?
            166 2.4JTD-00г.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
              Бушона който беше изгорял се намира в предния ляв калник най-отдолу и отпред 10А, смених няколко но в момента в който включа компресора бушона веднага изгаря.Подлежи ли на ремонт компресора или трябва да се сменя?
              Подлежи на ремонт разбира се. Всичко по него може да се смени. Повечето сервизи обаче предлагат рециклирани компресори с/у 300-400лв + твоя компресор, който бива рециклиран и сложен на следващата кола.

              ---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

              Първоначално публикувано от ivo_io Покажи съобщение
              колеги да ви помоля нещо да обобщите къде се намират всички бушони и релета за климатика.Днес напълниха цялата система оказа се единия от маркучите на компресора но пак не включва нито перката нито компресора,ги дадоха на късо и въртят,казаха че не стига ток,взех колата зимата и не ми се беше налагало да пускам климатика иначе топло духа перфектно
              Маркуча оправен ли е? Пресостата премериха ли го?
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                Бушона който беше изгорял се намира в предния ляв калник най-отдолу и отпред 10А, смених няколко но в момента в който включа компресора бушона веднага изгаря.Подлежи ли на ремонт компресора или трябва да се сменя?
                Симптомите, които описваш сочат към проблем с намотката на електромагнитния съединител на компресора. Но проблемът може да е и някъде по инсталацията преди компресора.
                Така че, откачи проводника непосредствено преди компресора и пробвай. Ако бушонът продължава да гори, търси причината в дал накъсо кабел а не в самия компресор.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  колеги преди малко се появи този надпис и климатроника се побърка "buttons are faulty.
                  air conditioner working with default settings" което май ще рече "Бутоните са дефектни.климатик, който работи с настройките по подразбиране" демек какво става мамк.....му вчера го гледаха от 7 пак ще го карам да го видят дайте някой и друг акъл до тогава

                  Comment


                  • #39
                    Моя днес работи 5 мин на фулавт.и после мина в авариен режим ,изглежда няма разумно обяснение
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Моя днес работи 5 мин на фулавт.и после мина в авариен режим ,изглежда няма разумно обяснение

                      колега и моя беше така до преди да ми излезе надписа сега като пробвах всичко е нормално дали пък не е от жегите

                      Comment


                      • #41
                        Откачих кабела от компресора и пуснах друг кабел със свързан бушон на него, закачих го на буксата на компр. и при запален мотор и включен климатик допирам другия край на кабела до гнездото на бушона където има ток и веднага бушона на другия кабел изгаря. Явно проблема е в компресора.
                        166 2.4JTD-00г.

                        Comment


                        • #42
                          колеги може ли да попитам нещо и аз при мен компресора си работи но в купето недуха въобщте нито на стъклата нито централна конзола нито долу в краката на която и степен да е няма никаква реакция много чудно не духа нито на топло нито на студено
                          Last edited by zeka1316; d.m.y г., 23:15.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от zeka1316 Покажи съобщение
                            колеги може ли да попитам нещо и аз при мен компресора си работи но в купето недуха въобщте нито на стъклата нито централна конзола нито долу в краката на която и степен да е няма никаква реакция много чудно не духа нито на топло нито на студено
                            Сигурно не ти работи вентилатора.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                              Откачих кабела от компресора и пуснах друг кабел със свързан бушон на него, закачих го на буксата на компр. и при запален мотор и включен климатик допирам другия край на кабела до гнездото на бушона където има ток и веднага бушона на другия кабел изгаря. Явно проблема е в компресора.
                              Има вариант и да занесеш бобината да я пренавият там където пренавиват статори и ротори на ел. двигатели. Нова бобина струва от 70-100лв.

                              ---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 11:11 ----------

                              Първоначално публикувано от ivo_io Покажи съобщение
                              колега и моя беше така до преди да ми излезе надписа сега като пробвах всичко е нормално дали пък не е от жегите
                              Еб.. тоя климатик ако спре да работи заради жегата! Отиди на диагностика и ще стане ясно какъв му е проблема. От както станаха жегите моя работи поястоянно на Full Auto и не дава проблеми(за сега).
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #45
                                Вчера отворих тия бушони при левия калник (и при мен, макар и рядко изписва грешка)и се оказа, че тези, които съответстват на символа на перките са 30 и 60 ампера. Бяха си здрави, поразмърдах ги, да видим дали ще дава грешка пак
                                166, 2.4 JTD'00

                                Comment

                                Working...
                                X